måndag 30 januari 2012

Vit färgen är Vit.


sprucken gitarr.
trasliga tankar. 
kalla fönster.

färgen är vit. och det är vackert. och idag är det måndag. Vad mer ska man säga . tycker inte om vår så kallad elevhandledare , och jag orkar inte med nått.
När jag satt på den ovannämde elevhandledarens lektion så var insperationen död, men när jag såg en vacker isros på fönstret blev jag glad. 
Tänk att nått så "obetydelsefullt " kan var så vackert. Och den var så detaljrik och perfekt.
När jag satt i bussen påväg till stan så fick jag en ide´ , jag vill göra om hela mitt rum vit. Alldeles vitt. Jag skulle inte måla mina väggar , men  mattan, sängen , skåpet kuddarna och sänglakanen skulle vara vita. 
deta kommer nog inte att hända, men i mitt huvud så dåg det ganska , fint ut. 
Nå väl. nu ska jag spendera resten av detta dygn att lära mig ALLT som finns att veta om geometri och ekvationer. Fruktansvärt spännande och jag VET att ni är gröna av avund. 

Imorgon ska jag för övrigt gå till en Lady, eller Boy, som har en sax i handen . skrämmande. 

The-on-n-off-suite-of-the-seven-hotel-paris_large
Tumblr_lykyrteayq1qc144qo1_500_large
Tumblr_ly2s05xjq91r1gvqzo1_500_large 
417710_260065350733655_179760428764148_638398_1788586379_n_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar