lördag 28 januari 2012

Fest kväll.

 

Igår var det fredag, men det vet du säkert. För min del var det en fredag i skolan utan mina käraste vänner. En var borta till Vasa och den andra var borta, i klädd en svart, fin, vacker klänning. Hon var troligen svin snygg. 
Det var två saker till som hände i går. Ett. Vi hade prov, jag missförstod de flesta frågorna som resultatet kommer att vara intressant (: Ämnet var Geografi. Och när  man har ett ämne så är det ju oftast en lärare också som lär ut va, och vår heter Leif. Han är speciell men rolig. Om han inte skulle vara en lärare, och ornitolog, så skulle han med 99.9 % chans vara en skådespelare, han är bäst på att härma djur och alltid ALLTID så gör han det han berättar om till ett litet drama. Det är underhållande och trevligt (: jag tror att jag kommer sakna honom efter 9:an
Två. Jag var till Vasa, det var kALLT i bilen men när vi kom fram så glömde man det ganska snabbt. Det blev flum predikan av Benjamin men endå helt bra, och lösgodis,  min Damer & Herrar och ni som inte har bestämt er, är det bästa som någonsin har uppfunnits ! Runt en 1 på natten kom jag hem och somna direkt.


Men i kväll blir det Purmo, jag tycker om Purmo. Min vän Sara har fyllt 16 så det blir fest i det blåa huset i kväll. Den svarta kläningen som jag har på mig har jag sytt in efter att jag hittade den på loppis. OCH den har en liten prickig kant längs ner som jag nu tycker att är underbar.
Hoppas att du kommer ha en bra  kväll, du är BÄST !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar