torsdag 26 januari 2012

- 20 och prov.

Igår sydde jag om två kläningar, eller tunikor. Välj själv. Det var, roligt :) Det endå jag gjorde var att sy in dem och sydde upp dem och troligen så skulle väldigta många sömmerskor inte tycka att det var vidare bra gjort.. 
Igentligen så skulle jag ha behövt läsa på mitt samhälls prov som jag skrev i dag, som resulterade i värk i handen och troligen inget bra vitsord..
Så ska nu försöka plugga , och PLUGGA till det sista geografi provet som jag kommer ha som en elev i grund skolan. 

Önska mig lycka till !  eller inte , väl själv , det är ett fritt land ... men du får väldigt gärna önska mig lycka till :)!

Vet ni nått som är skojj?? Färg, form , och tyger. 
Prickigt och randigt med mera, 
det gör en helt enkelt Glad !



Har sett på Glee idag.

Är inte the Gayguy söt där i början ??

2 kommentarer:

  1. Aah, sjukt söt väska <33 har du gjort den eller är den köpt? Isåfall undrar jag var ;

    // Gasslop

    SvaraRadera
    Svar
    1. TYcker om den också ! :)
      Nej tyvärr så kan jag inte hjälpa dig :/ jag tog bara bilden från nätet :/ !
      Men roligt att du kommenterade ! :)

      Radera