tisdag 3 januari 2012

2012

Året som vi alla kommer att dö :D 

Njä.
Men jag hoppas att ni alla har fått en relativt bra start på det nya året!

Dehäran, idag när jag gjorde ett halvt desperat försök att ordna upp klädhavet som låg på mitt inte så synliga golv så kom jag på en liten sak.. 
Kanske jag skulle kunna försöka använda påett ungefär alla kläder i min garderob innan jag köpper nått nytt? 

Så detta är min lilla utmaning för 2012, som troligen inte kommer att pågå hela året med det är ju alltid roligt att testa nått nytt. 

Så jag vill bara sådär diskret utmana dig att göra nått sånt, kanske använda gemensam tandborste?
Nej vänta dålig idé..

Men du kan ju använda din fantasi :) 
Lycka till ! 


Nej, jag är inte riktigt frisk.
Men vem är ?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar