fredag 6 januari 2012

Te.

Är arg och sur på min blogg...

nåja, har nu överlevt de två första skoldagarna på 2012. Inte direkt någon rolig upplevelse. På något vis så triv jag inte riktigt i skolan något mer... allt känns så, onödigt. 
Men i allafall så var jag på eftermiddgaen och kvällen igår till Purmo. Oj va det var länge sen jag var där, och jag har saknat att var där och om de bara låter mig som kommer jag var där mera nu :) ! Först så var jag hos Pernilla en stund, kom fram till att hennes blogg spionage var perfekt. Sedan kom Jonas och hämtade oss och så åkte vi till Saras :) Kvällen bestod av, bak av kladdkaka, som verkligen blev KLADDIG men underbart god ! Och kvällen finaste och sötaste replik kom från Sara : Oj, va kul! Det där har jag aldrig gjort för! hon tappade ett ägg i golvet och såg ut som ett litet barn på julafton ;) 
Sedan så talade vi, såg på Kaj! och besvärade Jonas genom att tala (och visa) om graviditet tillsammans med honom :) Skojj!
Sedan gick vi på en fridful väg genom Purmo till Pernillas ocg där talades det om Harry potter. 
En glad och TRÖTT Teletabis (jag, iklädd One pice) kom hem ungefär halv 10 på kvällen. Tack för en fin dag. 

Har idag gått till Lindas efter Harry Potter filmerna som jag nu ska maraton se. Typ. 
Ikväll är vi som familj bortbjudna på middag. sweet.

Ha en jätte bra kväll alla ! 

Denna utomordentligt svin snygga Te sil fick jag till julklapp av en te drickande vän ;)
 

 









1 kommentar: