tisdag 3 januari 2012

Snö Storm och Svart.

Välkommen till min inaktiva superblogg!

jag är kanske inte den bästa på att uppdatera mig..

Kan Säga att Nyårs kvällen var fantastisk ! I sällskap med vänner,mat och Tv, låter kanske inte så awesome men, så blev det en hel lyckad kväll ! Tack <3
Har nu haft tre rikigt braiga nyår på raken.!

1) I Colombia
2) På Mvv i Sibbo. 
3) Hos E. tillsammans med vänner.
 Fin Fint ! 


Nyårs klädsel..
Har hemma hos mig har det snöat mycket, och BLÅST. Typ snö storm. Så idag så har jag och min underbara Aunt varit ute och byggt en snö lyckta och gått igenom en snö klädd skog. Det var väldigt vackert.
I mitt stilla sinne hoppas jag väldigt mycket att det ska snöa, och snöa och SNÖA i natt så att jag inte behöver sätta mig i en buss imorgon kl.08.42 till Skolan.
A.K.A Djungeln,fast för sinnes förvirrande små människor. Men jag kommer ju träffa mina vänner så nått bra är det ju med det. 



Idag har jag kännt mig så där, Neutral igen, som om inget spelar nån roll...
Varken gott eller ont. 
Vitt. Svart. 
Och allt därimellan. 
Så är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar