torsdag 19 januari 2012

Oplanerat.

Jag trodde att jag skulle åka hem efter skolan, men i stället så gick jag på en oplanerad kafeé dejt med min vän  Lovisa. Henne tycker jag mycket om, hon har många känslor men är aldrig långt ifrån att skratta. Hon är väldigt omtänksam,smart och galen. Jag hoppas att ni alla har en egen Lovisa :)
Att bara i misstag gå på en kaffe är skönt, och man kan komma in på de mest konstiga ämen, men att ha tid att umgås med en männisak är värdefullt.
Har nu gjort mina läxor och funderar över att gå och kolla på Coco Chanel. Lite Franskt mode är aldrig fel.




Jag tänkte kanske nångång ha här hos mig  Månadens blogg, eller Fråga stund, vad tycker ni om det ? 


1 kommentar:

  1. Åååh Kajsa ja håka int du hadd skriva nånting!! Ja blev helt rörd när ja läst dehäär..Ååh due en så underbar människa du! Tycker väldit myki om dejj, hoppas du vet de! Å tack fö kaffestunden, dedär gör ja gärna om! ;) <33

    SvaraRadera