onsdag 26 september 2012

Skor,toppar & tunikor.

som sakt, har städat i garderoben igen.



Tunika från Sicilien, oanvänd.  storlek S  3€
Reserverad!
Långärmad / tunika från Monki, använd cirka 2-3 gånger. Storlek S. 3 €
Reserverad!

hemma sydd tunika/ jacka. Storlek M-L  4 €
SÅLD!

 
Lila stickad tunika/ kläning från HM , använd cirka 2-3 gånger. Storlek XS 4
 
Svart transparent skjorta från Veromoda, använd 1-2 gånger. 2 €
SÅLD!
  
Den blåa T-skjortan är från HM, använd cirka 1-2 gånger.
Den svarta är från Mango, använd cirka 2-3 gånger. 
Den vita är från Code, använd cirka 2-3 gånger. Reserverad!
Alla är S eller XS , 2 € / st. 

 
röda klack och lack skor från Shoe Stop, storlek 36,använd cirka 1-2 gånger. 4 €
 
svarta vinter sneakers från ellos,storlek 37-38 ,  lite användna. 3€
bruna sövlar som man kan ändra, från Colombia, knappt användna. Storlek 36 4€

 Ni kontakta mig via Facebook eller här på bloggen. ! :)





7 kommentarer:

  1. Den där hemmasydda tunikan skulle jag vara intresserad av, men skulle helst prova den före jag köper om det är okej... ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HejÄ! :D
      kan ta den till skolan imorgon så får du se vad du tycker! :))

      Radera
  2. Hade brun lång ärma var väldit snygg så ja sku kuna tänk mej att köp ha :) frågan är bara när ? Eftersom vi int träffas så myki nuförtiden ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenni, om du vill så kan jag skicka den med min bror till skolan , och om det inte de passar så kanske du ska till bännes imorgon ? :) Eller så kan jag skicka den me Sara, om ni åker i samma buss :) du får ju såklart testa den förts och se vad du tycker om den ! :)

      Radera
  3. Hej, tunikan från Sicilien sku jag vilja köpa men ja sku gärna prova den först! :) Kanske vi träffas nångång snart i det Lövska hemmet eller hur ser din helg ut? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej ! :)
      haha, va bra , jo kan ta me den när jag kommer , om jag kommer typ på söndagen ;) eller så kan jag skicka den me Benjamin så ger han den till Lukas ! :) och du får ju testa den fören du bestämmer dig ;) !

      Radera
    2. Okej, det låter riktigt bra! :D

      Radera