torsdag 20 september 2012

För jag är här.

Välkommen, om du just nu läser detta och har hittat hit så vill jag säga Grattis! Du har nu kommit till svenskfinlands mest ouppdaterade blogg !

Ja, eller så känns det i alla fall... känns som om jag har dött lite garnn här på bloggen.
Men kollade igen bilder så ska nu ladda upp några foton !
För övrigt så går jag ennu i skolan, pysslar och fejjar där bland symaskinerna, imorgon så blir det till att sy på egna kjolen igen. det kommer bli skönt med fredag !

varsågod här kommer lite bilder från BÅTEN.




5 kommentarer:

  1. fina bilder :D Jag saknar båten massor !! :) de va kul;Dsaknar dig också <3kram <3 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hejÄ , hoppas de går bra för dig i Vasa, måst kom och häls på dig :DD!
      oj tack så mycket , hoppas de va okej att jag satt upp den där bilden på dig ! ;)
      kram ! <3

      Radera
    2. <3Jodå :) Jo nog går de väl helt bra :D hoppas de går bra fö dig o :) Jo du måst kom o häls på !! :D Du får kom o övernatt hos mig nån helg :D Du bruk väl vara ti Sion ibland ?:D Du sku ju kuna komm nån fredag då de e o sen sover du över hos mig efter de :D o ta me dig ellinor :D

      Radera
    3. Yeah!
      låter trevligt, vi måst höras om de, kommer gärna! :D
      Kan ge telefon nummer på Facebook :) ??

      Radera
  2. <3 :) jo de sku va de :DJapp de kan vi göra :D

    SvaraRadera