tisdag 25 september 2012

Den fula ankungen och jag är syskon.

Enda skillnaden är att jag inte kommer bli en svan , snarare en kråka. 

Men de kan vara ganska charmiga , kråkor alltså. 
Ibland , tidigt , när solen just har stigit upp och allt är stilla, när allt är kallt,
 när natten ännu försöker dröja sig kvar, hålla sig fast, men morgon redan är här. 
Då kan kråkor nästan vara vackra. 

Jag ska ,jag ska, bara jag kan. 
Jag ska , jag ska... ? 
@ Alfons Åberg.
Rope_walker_by_smokepaint_large
Coco-rocha8_large
Tumblr_ly8bzct2br1qcybddo1_1280_large
Tumblr_m9aqgsvzxd1qmbugvo1_500_large


2 kommentarer:

  1. Kråkor och korpar är stiliga, lite skrämmande, dramatiska, mystiska, fascinerande, roliga, mycket intelligenta, vilda och tama på samma gång, har starka röster, ja, jag kunde fortsätta, men du kanske ser vart jag är på väg med detta? Vad har en svan att komma med i jämförelse? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera