torsdag 2 februari 2012

Kort klippt hår.

Anledningarna till denna brist på inlägg beror på att jag har haft lite att göra... Tisdagen var fylld av aktiviteter så som skola, klippning och band övning. Och hela Onsdagen så befann jag mig i Vasa. 
en samman fattning av dessa dagar är kallt, riktigt kallt. Sådär 25 minus och så.. 
Men nu ska jag packa, kommer nämligen stiga upp tidigt för att hinna med att tåg som åker ner till vår vackra huvudstad Helsingfors kl.05.42. Det ser jag inte fram emot. Men hoppeligen kommer det vara två trevliga dagar i huvudstaden och jag kommer få träffa min älskade faster ! Jag ska delta i nån form av tävling som handlar på Matte, fysik och biologi och sånt, alltså är jag igentligen en helt FEL person för denna tävling.. 

Jag hoppas innerligt att jag inte kommer få något allvarlig fel och kolapas nånstans i folkvimlet, men i det tillstånd jag befinner mig nu i så kan man inte direkt vara säker...


Men jag önskar er ett trevligt veckoslut ! 
Vad tycker ni om håret? Fick dessutom förfrågan om att bli hårmodell till deras prov uppsättningar. roligt! 

1 kommentar: