måndag 13 februari 2012

Vild diskussion.

Här om dagen så gick jag förbi en hög av Sjunde klassister. De talade högt om hur många som hade läst derass bloggar. Sex personer , alla hade en egen och de mätte sina blogg-läsar-anntal. WoW. 
Och det lät ganksa serriöst också. Tydligen hade en av dem tre mer en den andra, och en hadde en blogg som var JÄTTE bra. Hm. 
visst, det är ju kul att se om nån har läst vad man ha skrivit, men inte kanske man jämför med nånannan. 
Och man kan inte dömma en blogg bara genom att se på siffror.

Idag är det Måndag, en bra måndag igentigen, men också en såndär måndag som började med Finska förhör. 
Och nu förväntar sig min fysiklärare att jag ska plugga fysik till imorgon.
Har nån en biljett till.. Italien ? 
Jag kan komma med som sällskap! 


4 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna med dig till Italien! Ska vi beställa biljetter nu på direkten kanske? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ja ! :D
      Så hotell eller egen lägenhet ? ;)

      Radera
  2. Hm... Ingen skillnad, men lägenhet låter häftigare. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då blir det lägenhet! ;) Planet far imorgon ! :D

      Radera