måndag 6 februari 2012

Sommarjobb och blåst.

Helgen i Helsingfors i tre punkter.
1. Kallt.
2. Mycke väntande.
3. Ingenting för mig.

Dessutom så satt vi fast en timme på grund av att ett annat tåg stod i vägen . 
Med sömnbrist och saknaden av mat så vet jag inte riktigt vad som hände just den timmen, men tror att en varelse plockade upp en gitarr och hela vagnen började sjunga. 
Skummt, lite roligt men mest skummt. 
har tyvärr inga bilder nu att visa.
Ska nu laga läxor . 
Har idag sökt sommar jobb. Idag är det måndag.  

FRÅGA! 
Är Det Nått Som Just Du Som LÄser Detta Precis NU Vill Läsa Om så Snälla Hör Av Dig ! 
Det kan vara allt mellan min åsikt om gröna tandborstar till hur många talande undulater jag vill ha när jag blir stor..


Bristen på talang , bristen på insperation. Kall vind och malande lärare. Vi kommer alltid ha paris och jag vill ha en mini gris. Duktiga nännsikor och lite sämre. Vackar människor och farlig eld. Detta är slutet.
Slut.
Bara skämatde mera flum. En ful fluga och en fin filur. 
Förortsbarn. Maskrosbarn. Sladd barn och mellanbarn. 
Problembarn. 
fina ord, du är vacker.
Fortsätt så, du kommer att klara allt endå. 
Hejdå, adjö, du förortsbarn. 
Kom inte tillbaka men söndriga minnen. jag hoppas att du tänker på nått som lättar dina sinnen.
Farväl du fagra mö.
Adjö Adjö.

2 kommentarer:

  1. Men, men, Helsingfors, jag då???
    Va de inge kul att åka spårvagn me mej? :)
    Och träffa Elias?
    Och trängas i min skola?

    Puss på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt mig så mycket. :)
      Det var bra! :DD

      Radera