måndag 20 februari 2012

Ett hjärta av snö.

Ett hjärta av snö var en vacker rad av ihopsatta ord som jag snubblade över idag.

Vaknade med att solen sken genom fönstret och en ljum vind mot min kind när jag väntade på bussen. Snart är det vår , eller den är här ! :D Det var så skönt att få se en blå himmel efter en helg med snöstorm, och imorgon blir det Teater i Wasa, ska kolla på succén Pleppo live, sweet ! Är på så bra humör, (som förövrigt är ett roligt ord, humör ) så att jag kanske kommer kolla på en riktigt flickfilm.
 Är väl medveten om att man inte ska sätta filmer i fack, men denna är nog en flickfilm.! 


En av mina vänners syster har blivit en mamma åt en liten tjejj , och plötsligt fick jag läskiga moderskänslor. Skrämmande. 

The Båtten is NOT nådd,men killen är så skön !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar