onsdag 29 februari 2012

Yes Man!

ur en vinterflugas memoarer : 

Jag blickar ut på en värld som är så ljus och fin. Och där finns det också en så stor himmel. Det ser ut som om den aldrig tar slut. Jag vill så gärna gå dit , men det tycks vara nått som håller mig tillbaka, som en väg av ett osynligt material. Där jag är så tycks det var flera av min sort , men deras röster blandas och det blir bara ett enda surr. Det tycks ur min synvinkel att jagär fastmellan två världar , en som är vacker och blå och en som är fylld men stora och svåra saker jag inte förstår.  Jag vill så gäran ta mig nånstans, men hur jag än försöker kommer jag ingen vart.
Jag är en vinterfluga, fast i ett fönster, mellan två väggar av glass.
Jag önskar att sommaren var här.

Hey , tänk vad fint har har gjort det till oss små männsikor .

Yes Man, detta sportlov har varit rikitgit trevligt hittills. Har varit en heldag i Purmo tillsammans med söta vänner och så har lilla Kajsa kört bil, hehe krockade riktigt ordentligt bara en gång . och så har man fått besök av kära vänner , och idag så hann man med en kväll med Ellen <3 

Jag önskar eder alla ett fortsatt bra lov , och imorgon blir det Helsingfors för min del.
 Adios.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar