måndag 15 augusti 2011

Tälta.

  


<3 
Sista riktiga kvällen tältade jag tillsammans med finaste Linda,vi hade jätte skojj. Vi han ha en liten fotokurs så hon lärde en okunniga lilla jag ;)!  Och vi
satt och talde vid elden till runt en ..ja va nu klockan var. Sedan gjorde vi några desperata försök att ta kort på månen men det gick inte alls. Det enda negativ med allt var att jag var jätte,JÄTTE,sjuk sedan på morgon alltså idag. Så jag har levt halvt på piller idag :).

 


Så idag har jag varit lite skoldepimerad,sjuk och trött. Men åkte endå till stan och köpte skolmaterial. Imorgon blir det sista året i Grundskolan som börjar, men troligen kommer det bli riktigt grymt!

 

(Btw. Pressinfo kl.15 kommer bli intressant med tanke på att mitt motto imorgon kommer vara,orkar inte bry sig om hur man ser ut ;) )  Men nu kommer jag gå och kolla på Solsidan och äta choklad muffins som min älskade bror och hanns flickvän har bakat, ha de så bra,kram // Kajsa.

 


1 kommentar:

  1. Mmmmmm...marshmallow! drool....
    Jättefina bilder!

    SvaraRadera