onsdag 31 augusti 2011

Onsdag.


Musik teori, ojdå, jag är verkligen värdelös på det... jag är förvånad att jag får vara med i musikhuset. Nåja, hopperligen lär jag mig :)

Skogsdag betydde tyvärr inte att vi kulle bo ensamma i en skog, utan att vi skulle gå omkring i 5 grupper och spela intresserad av skogs arbete och plantering ... typ. Jag har kommit på att jag vill adoptera en tall planta <3 Jag skulle helt vilja ha en som är 5 veckor och sen som växer och blir jätte stor så att jag sedan kan ha en gunga i mitt rum som hänger från en av grenarna :)
Jag tycker väldigt mycke om åk 9 i vår skola, visst vissa dagar skulle man bara vilja gräva ner sig och aldrig se dem igen, men ni e ju helt sjukt bra allihop! :) Jag tror att de kommer bli ett riktigt fint år, och när det är slut kommer jag troligen sakna er alla. Hehe,  remember remember the year of 2011-12 (; 
Har för övrigt skaffat praoplats !! :DD
 

Ska nu gå och kolla på twilight och få riktigt, jag-vill-vara-Bella-feber.  Ha de bäst !
 

" Pappa, vad är ... på finska ?  Hm.. jag vet inte, jag kan inte  :/ ! Men Pappa, det är okej, jag är också dåligt och jag kan inget heller :) ! " 
här stöttar vi varandra <3



1 kommentar:

  1. Den tallplanta jag stal från en plantering blev nog ett träd, men, oj vad länge det tog! Och, ingen gunga från nån gren blev det :(

    SvaraRadera