måndag 15 augusti 2011

Sommar.

Igår var jag sista gången för detta sommarlov  jag var på villan, i Larsmo. När vi kom till hamen såg jag en skymt av en person som jag tycker väldigt mycke om och kom på hur mycke jag tycker om mina vänner och hur underbara de är. ! Sedan när jag låg på bryggan och försökte läsa så kom jag på att sommaren var slut, över, borta, sommaren 2011 kommer aldrig komma igen.
Men jag sörjer inte, det har varit en grym sommar som jag kommer minnas men jag är också ganska glad över att hösten är påväg, med stormsteg ! Jag tycker om hösten, det blir mörkare,man kan se stjärnorna och månen och färgerna blir underbara och man får börja använda mössa och vantar. De blir liksom en ny start, nått nytt. Men jo, jag älskar sommaren också.
Men hur jag ska orka släpa mig till skolan varje dag fattar jag inte... Men det får bli en utmaning,det och hinna me bussen  ;) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar