torsdag 11 augusti 2011

Höst.

Idag när jag vaknade var det kallt, snacka om att hösten är påväg. Jag satte på mig en stor tröjja,halsduk och vantar.. japp, jag är lite konstig.
Har idag börjat dagen med att kolla på Prison Break, jag vet inte om jag kan klara av det längre , det blir ju bara värre och värre !!!
okej jag vet, det är en serie. (sedan för att lugna ner mina nerver så strök jag tvätt och lyssnade på radio) har för övrigt gått omking med ett par nya byxor som jag personligen älskar.
Senare var jag ute och gick med Cira, fotade lite och tänkte på hösten Är det bara jag som tycker att det är jätte roligt när det blir höst ? Ska senare ikväll till stan och köpa garn, ska försöka mig på att sticka en (tre) mössor (: !
Önskak mig lycka till, ha de bra // kajsa.

2 kommentarer:

  1. Du är ju int enda som tycker att hösten e fin! Vi e kanske lite konstiga båda två då... :)
    Å du tar fina bilder! :D
    Lycka till med stickandet! ;)

    SvaraRadera
  2. Grymma bilder! Ställ ut på Humle nästa år, vettja!

    SvaraRadera