onsdag 17 augusti 2011

Konsert.

Idag gick jag omkring i stan och försökte hitta en väska,inget lyckat resultat. I stället gick jag en halv timme omkring i Skata och försökte hitta ett loppis vilket jag inte heller hittade.Alla som som såg mig fick troligen nått att skratta åt, för vi varenda korsning så stannade jag, kollade runt och gick åt det håll jag tyckte såg intressant ut (; och så höll jag på gata upp och gata ner. Jag skulle hem med pappa så när jag kom fram till hans jobb så var jag jätte trött och hade fått huvudvärk på grund av solen. Så jag ville och trodde att vi skulle åka hem. Men, han skulle inte hem utan han skulle hämta Thomas Di Leva från hotellet så jag fick hänga med. Så jag hälsade och skakade hand me honom och ska troligen på hans konsert ikväll. Intressant.


 

 

 


 
Några bilder från deras senaste konsert som hölls i sommar, artist September.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar