torsdag 25 augusti 2011

Canada.

Igår hade vi spelning vid After Eight, gick hyfsat. Träffade också en hög med trevliga människor och jag ser mycket fram imot helgen ! :) Hörnii, alla, ni e så  bra. Jag kände mig en aning febrig efter framträdandet men vad gör de när man har så braiga vänner . ? Har för övrigt hållit på med en engelska uppgift om Canadensiska Band / musiker i typ 1 timme, på grund av att,My brother has the official annoy-your-little -sister-so-much-you-can day.Men man får ju vara glad över att man har en bror :) Btw. Jag tror att vår Gymnastik lärare har en plan att vi inte kommer kunna röra oss när det här året är slut... jag kan inte enns gå ordentligt ;) ! (Häcklöpning och innebandy.) Nämen grattis hon fyller till och med år imorgon.                          DÅ är det fredag <3


Lite Salem, inte Canadensiskt, men bra.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar