torsdag 18 augusti 2011

Mera idioti.

Allt har varit toppen. Allt har varit bra. Jag har mått prima.Typ. Jag har glömt honom, han med stort H. Rättare sagt hade glömt. Nu är han tillbakas. Kan inte sluta tänka på honom. Bara för att jag såg en skymt av hans ansikte och rygg idag. I'm in love.Nej, jag kan inte låta det hända igen. Jag har glömt honom, HAN har gått vidare.Big time.
Fy, 17 va de här e störande. Man får ju huvudvärk.

 Kärlek e jobbigt. Speciellt när man får massa råttor springandes i maggropen bara för att man ser ryggen utav personen från ett bussfönster. 
 
 


Står och låsas inte se att du står precis brevid.Du kommer nog aldrig mer vara min vän,så länge sen, för länge sen.

1 kommentar:

  1. Jepp, kärlek = idioti. Men, ibland kan det var kul att vara en idiot :)

    SvaraRadera