tisdag 23 augusti 2011

Lilla My.

Har idag haft en igentligen tråkig dag men på grund av att man har så fina vänner så har det varit bra :) Imorgon blir det att öva hela dan och åka till stan, spotlight och keikka står på schemat. Yeee ! Har för övrigt kokat nudlar idag, tror inte att jag har ätit ett endå nudelpaket på hela sommaren... skummt brukar vara min mat.  Jag känner mig en aning Mumin inspererad. Vet inte riktigt anledningen.

Min muminkopps samling..




Det finns så många vägar man gärna vill gå så många filifjonkor man borde hälsa på.
Det finns så många saker man inte kan förstå, att somliga är stora somliga är små att somt är svart och somt är vitt, och skillnaden på ditt och mitt. På dur och moll och troll och troll och ja och nej... Jag är ett mumintroll som tror att välden kanske är för stor för mig.

..........................................................................................................


Jag går i månens skimmer invid den svarta älv. Och plockar anemoner och tänker på mig själv.   


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar