måndag 28 maj 2012

Swar! Stuck in her daydream.

Jätte Roligt att folk har frågat nått!! :)  Och ni får gärna fråga mera ! 


Här kommer svar på era frågor : 
Av Ellen, Tack för en inspirerande blogg! :) Tack det samma ! 
Vad är typiskt för dig ? Jaa du.. Kanske att alltid ursäkta mig för ungefär allting som jag gör, och så talar jag snabbt (; 
Läser du hellre än bra bok än ser på ett bra tv-program ? Ja, det gör jag nog. Jag läser hellre än bra bok i stället för att kolla på tv, men det kan vara att jag kollar hellre på en bra serie än läser en bok ! 
Har du något motto ? Tja, njä, inte skulle jag påstå det ..
Tränar du någon sport ? Haha, nej, borde men gör inte ! Men skulle vilja spela basket ... 
Har du någon aning om vilken bransch du vill jobba inom om några år ? Nja, jo. Alltså ganska många olika.. Inom klädbranschen skulle vara roligt, men igentligen allt som klassas inom kultur stuff. kläder,tidning,konst och musik. Men min grymma B-Plan om allt går i spillror så är lärare.  


Av Anonym 1. 
Hur länge har du och Benjamin varit tillsammans ? Goddag Anonym! vi har varit tillsammans i ungefär tre och en halv månad. 
Vad är bäst med honom? Hm, kanske att han är lika sjuk som jag. Nej men vet inte riktigt. Kanske hans personlighet (; 


Av Anonym 2.
Vad är din högsta dröm i livet ? Inte direkt enkel fråga där inte.. men kanske att kunna ha levt en sånt liv som är värt att berätta om. Alltså inte att det skulle behöva bli en bok eller nått sånt, utan att det skulle kunna inspirera mina brorsbarn eller nått sånt. Och att försöka se till baka på livet och tänka att jag inte missade nått som jag ville göra. Nej , alltså högsta dröm. Det där kan inte ha varit det utan mål... 
Kanske nått löjligt som att ... nej vet inte. Förlåt. 


Av Anonym 3. 
Hur länge har du varit intresserad av att sjunga ? Jag vet nog inte riktigt. Jag har nog aldrig blivit intressad, utan musiken har alltid funnits. Har ju på ett ungefär vuxigt upp med det. 
Går du nån kurs? Njä, alltså jag är vid musikhuset som nu har slutat för det snart är sommar. Och där var jag på en "privat lektion" Nej men ensam med läraren och sen så var det en timme band och en timme musikteori. 
Har du några tips på hur det kan låta bättre när man sjunger? (tack så mycket för den frågan!! det betyder att du tror att jag vet nått om musik ;) ) Inte igentligen, eftersom jag inte vet hur du låter så kan jag inte hjälpa dig, men att komma in rätt är alltid ett plus, OCH att mena vad du sjunger. Du kan sjunga om vad som helst men du ska endå utstråla som om det gällde livet för dig. Eller när du går av scenen så ska din publik trott på  varenda ord du har sjungit. För om inte du tar texten seriöst, vem annan skulle i såfall göra det ? 

Av Anonym 4.
Gillar du pandor? Nej, jag älskar pandor!<3


 Av Sara. 
Är du nöjd med dig själv och dit eget liv ? Hm, nej. Eller igentligen men endå inte. Jag antar att man borde vara det, men endå är människor så sällan det. Jag skulle inte säga att jag är nöjd med mig själv, men jag trivs med mig själv. Och för det mesta så tycker jag om mig själv. notera för det mesta. Om jag är nöjd med mitt liv... jo och nej. Alltid finns det nått som är mindre bra, men jag tycker om mitt liv iallafall. Jag har en Gus som förhoppningsvis älskar mig fast jag är en idiot och vänner som för hoppningsvis kan förlåta mig när jag är en idiot.  Detta är bara massa flumm, ursäkta mig.
Hur ser dit drömhus ut ? Ojoj, jag har många (; men ett ska vara nära till naturen, luftigt, vitt och modernt men ednå en blanding och personligt. Det ska finnas ett badrum med ett badkar som har utsikt över Hav/skog och så vill jag att ett av rummen ska ha tegelgolv ;) ! 
Tycker du om att bo i Finland ? Jo det gör jag nog, men jag har ju inte direkt bott på nått annat ställe heller... Men utomlands kommer jag nog bo nångång, men jag älskar mitt Finland, det är ju endå delvis mitt hem. Men ibland önskar man ju kanske att man inte boddde i lilla, diskreta Finland ! ;) 

Tack så mycket för alla frågor! Hoppas ni fick svar !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar