fredag 4 maj 2012

Jag har målafärg på mina händer.

Fredagen den 4 maj började med att jag försov mig. men det är okej, jag hann ju till bussen. 
Hade idag i skolan en skådespelare från Wasa Teater som drog en "work shop" typ. det var intressant och jag önskar att vi skulle ha två veckor på oss i stället för en dag att öva till en teater som ska spelas upp på tisdagen, och att vi skulle ha fått ha henne med. Lite panik. 

Men hon sa att jag hade skådespelar talang, och det är jag glad för.
På eftermiddagen blev det att gå på svarta-byxor-jakt  med ett halvlyckat resultat, hittade dem,men köpte dem ej. Och ikväll så har jag varit i en källare och målat skåpluckor. Och det är helt enkelt underbart tycker jag. Klotigt, roligt, skönt. När jag blir stor ska jag ha ett vitt rum som jag får måla i , 
eller bara ha färg krig i. 
Nu borde man antagligen gå och sova, men i stället kollar jag på  bikinis.
  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar