torsdag 10 maj 2012

Cheap Monday !

Igår gjorde jag ett inpulsköp, svarte Cheap Monday byxor, och jag älskar dem. Har behövt ett par svarta byxor länge så ... Igår var det också en såndär dag när jag hade Teori prov 3/3 vet inte riktigt hur det gick , men det skulle vara så skönt att få bli godkänd ! 
och igår, blev jag ennu en gång London frälst. Har aldrig varit till England men älskar landet redan nu ! 
Såg på ett underbart program, Fashion, och kom på mig själv att små älska punken. Lovely !! 

Idag var det och är Torsdag, och en riktigt tröttsam och iriterrande Torsdag. Vakna på helt fel sida, såg ut som en dålig seriefigur i skolan, hade glömt träningskläder hemma så blev tvungen att springa 4x100m träningen i lånade kläder och i regn. Inte direkt kul. Och till råga på allt var jag nära att börja gråta framför lärare idag, ganska patetiskt och hysteriskt pinsamt.


Men allt blev bättre med en kopp kaffe.. och nu ska jag till och med försöka mig på att rensa min garderob. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar