torsdag 24 maj 2012

"kvällens sista cigarett"

Så heter låten av Veronica jag just hörde på...

Sista dagen i dag idag då. Kommer ju ennu självklart vara i skolan och så , men endå. 
Hade sista Modersmåltimmen , kommer verkligen sakna Kicki och hennes chill timmar. Idag var det också vår sista Geografi timme. Och vår/min lärare i det ämnet kommer jag ska, han var och är helt enkelt halvgalen,skådespelare och fågelfantast. Kommer sakna honom. Och kemi... ojoj. Kommer gråta nästa vecka. Attans.

Men imorgon blir det att åka ner till Helsningfors och delta i Stafettkarnevalen en sista gång , jag tror att det kan va min 6 gång. Feelis det kommer vara. Men vet att sommaren är här när man hör hejjarklackerna ropa.
Så här kommer en liten bild på hur klädsen är i år. 
Önskar eder alla en skön och solig helg! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar