onsdag 23 maj 2012

New Girl


Ska alldeles snart se på det 18 avsnittet av New Girl, vad jag sedan ska göra av min vakna tid är ett mysterium.


Är väldigt trött och kan inte förstå att min sista vanliga dag i grundskolan är imorgon. Sen är det slut. Över liksom. Jag kommer ju ennu vara i skolbyggnaden men inte på vanliga lektioner... Idag hade jag min sista Finska timme och mitt sista Matte prov. En uppgift var nått i stil med att man skulle räkna ut hur stor ytan var av  nån konstig triangel utan botten typ. Efter en stund av meningslöst tänkande skrev jag ; Triangeln är precis så stor som den vill vara. Om triangeln skulle presentera sig själv skulle han säga att han var en lagom stor triangel i sina bästa år.
Det tyckte jag att var ett fint svar. 

Dagen till ära så var jag lite vårig av mig.

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag också var ett alldeles utmärkt svar! Låt alla trianglar få leva!

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket , håller med ! :)

    SvaraRadera