måndag 7 maj 2012

Genrep och Mattelektion.

Har köpt en vit stickad kofta, underbar ! <3 

Efter hela två och en halv timmes sömn så var det inte direkt roligt att stiga upp och åka till skolan för en extra matte lektion. Och inte blev jag smartare heller. Tyvärr. borde försöka hålla betygen upp nu enda till slutet 
 (BARA FYRA VECKOR KVAR NU!) 

Resten av dagen blev det genrep inför morgondagens föreställning. 
Är inte så värst nerrvös ennu, men är rädd för att rösten kommer försvinna, 
är inne på min fjärde vecka av förkyling, och att jag kommer vara så trött att jag kommer somna. Och ingen dera av dessa två är vidare bra.. 

 

Anyway . ! Nästa vecka är det examen för min del och kanske,kanske en resa till Helsningfors ...! Ha de gött ! 

aaaand, Does your mother know ?? 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar