tisdag 13 december 2011

Lucia dag idag.

Efter det senase inlägget så har följande hänt : 
1. Jag har spelat lite teater som blev ganska lyckat och mycket skratt fick man av  publiken, tack tack säger jag och min med änglar och speaker! 
2.Sett på The book of Eli. Bra film som är SNYGGT filmad.! 
3.Varit i skolan.
4.Kankse kommit på vad jag exakt ska göra efter nian. 

Desutom så har jag varit kreativ och lagat en tavla, som snart kommer komma ut på bloggen ! Och idag var det Lucia, vackert och traditionelt. Och det betyder att det är 11 dagar kvar till jul !
Ska idag skriva en julklapps lista över vad som ska göras till alla nära och kära! 

Idag bakade Vänligan pepparkakor, mysigt, lärorikt och julaktigt! :)
Nu ska Tro Hopp och Kärlek upp...
 
God Lucia dag till eder alla i era hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar