lördag 10 december 2011

En vecka.

Veckan har varit lång , och kort. Med tanke på att man har varit ledig på tisdan och måndagen var som en fredag så har allt bara varit riktigt konstigt. En blandning av lektioner och lärare, skola, som jag på något sätt hade förträngt där bland kaffe och tallrikar..
Och det har varit en country keikka den här veckan också, onsdag tror jag. 
Har också sett färdigt Buffy säsong 6, så nu är det den sjunde kvar, den sista säsongen. vad ska jag göra då ? hm, ta upp Prison Break igen, oh ja.

Igår hade jag vänner till mitt, på grund avv att min kamer a är inte batteri så finns det tyvärr inga bilder. Men tack för en fin kväll med GlÖgG och Snöbolls krig, och tack för att ni alla kom! hehe, det endå som gick sönder igår var min säng och att en hylla föll ner.. (Y)

Idag harjag varit på Julmarknad och tänkte ta bilder, men som det tidigare har blivit till er tillkännagivit så hade jag ingen kamera.
När jag någon timma senare gick igen staden så slog det mig. Jag kag vet inte säkert men kanske nått liknande med, Jag vill inte vara med längre ?
Kan man hoppa över hela December och Januari ?
Ska nu möjligen försöka ta mig till Larsmo  nu ikväll. 

Ha en trevlig kväll alla ni tusentals som läser denna grymt braiga blogg.

nån som märkte sarkasmen ? 

Nej,förlåt mig, ha en riktigt bra kväll du underbara person som läser detta :) !

4 kommentarer:

  1. Sarkasm undanbes. Du är en fin person och har en trevlig blogg. Dessutom tycker jag att du är helt bäst! Och "braig".
    Så, ska jag ta med Buffy season 7 eller?

    SvaraRadera
  2. hehe. dehärn,jag har 7 redan ;))! OCH du kpmemr nog får ta med dig dem hem sen :) !

    SvaraRadera
  3. Just det. Det var Angel du inte sett ännu...

    SvaraRadera