fredag 23 december 2011

Julfest kaos och äntligen lov.

Besluts ångest på hög nivå. In my head.

Efter en brutalt kaotisk julfest som gick helt fel men endå blev rätt lyckad dansades polonäsen och ingen bröt nått ben,tror jag, fick vi alla åka hem och njuta över vårt nyvunna JulLov !  
trevligt värre. 
Som en tidig julklapp kom min Ann-Lois hem och på kvällen kom grannarna på besök och julsångerna klingade från den röda stugan. 
Igårnatt började jag läsa en bra bok, och idag sörjer jag ennu över att Buffy är över. Men iallafall, tack och förlåt Surik skola. Och jag lovar att jag aldrig igen ska sätta min fot där på hela det här året! 

Nu är det julafton som väntar, och ikväll sak många , många barn vrida sig i sina sängar och ligga och önska att de kan somna.
Men, God Jul ! 
om jag nu mot min förmodan skulle glömma att säga det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar