söndag 18 december 2011

En död Spegel på mitt Golv.

Igår sprang jag på stan och shoppapde julklappar. och det kändes, juligt. Fast det inte var så myckte snö på marken och man skulle kunna tro att det var mars månad. Men där tillsammans med Ellinor på väg till en liten, liten inredningsbutik så slog det mig att det är jul igen, om bara en vecka. Och alla ni som tycker att det är tressigt och jobbigt, inklusive mig, ta det lungt, även om ni inte hinner köpa allt eller inte tycker att ni hinner med det så kan ni alltig skriva på ett papper, Du är bäst ! och Detta är ett Present kort på en Julkram av mig ! Sånt betyder nått, och gör en glad :) Jul är när du ska vara tillsamman me de du tycker om och låt dem veta att du tycker om dem och att du är glad för att få vara med just dem :)

hm, detta har ju inte direkt nått att göra med min Rubrik. Men den kan förklaras. 
Igår på kväll fick jag besök av tre små söta jultöntisar som jag tycker om :) De Kom, de Såg, Och de lagade sönder en spegel :) Och trots all detta så tycker jag om dem ! ;) 



Tack för en fin lördags kväll, en perfekt kväll  en vecka fören den stora kvällen och natten när ljuset kom till världen ! :D  Tack så mycket och peace,love och många kramar! ( till Jukka Isojoki ;) )
Ska nu ta tag i min underbara finska läxa och gå och ta hand om min fot som har tandvärk . 
Sedan blir det att leka tomtenisse !<3

Ha en fridfull Afton. God kväll ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar