torsdag 10 november 2011

Stora (små) frågor.

Tisdagen, kan kännas ganska lång borta åtminstone för mig, men jag tänker endå berätta lite om denna tisdag som var för ungefär två dagar sen.

Av någon konstig anledning så trodde jag att jag skulle vara i skolan kl.08.00 så jag rusar upp i tron om att jag har för sovit mig OCH desutom så missar jag faktist bussen ! Skojj skojj.
Efter ett smått panikaktigt telefonsamtal till min far så så sitter jag endå påväg till skolan. Och skolan ja, den är tom, typ, så njä, nej jag skulle inte ditt till kl.08.00...

Senare på kvällen hade jag band och keikka..

När jag sedan kom hem, efter en snabb visit hos Jakkes så frågade min mamma, helt random när jag höll på och förklara nått åt henne, Hey,vet du vart du ska fara efter nian ?? Och jag sa, eeeh,vänt ja ska tänkt, NÄ!   Ojoj, jag vill inte börja bästema nått sånt, och alla tror att man har det på klart och att de e enkelt. Till och med elevhandledaren sa idag, haha men he e ju enkelt fa till gymnasie bara!
1) Man kanske int vill läsa tre år till.
2) Man kanske vill ha kombi.
3) Och om man nu vill till ett gymnasium så finns det åtminstone här fler än ett att välja på.

Men jag flydde den riktiga världen efter mammas fråga och tittade på onödigt extra materila till The lord of the rings som är ytters nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar