fredag 25 november 2011

Fredagsmys.

Ska ikväll och sova i Under Ground tillsammans med massa trevliga vänner. Det kommer bli pepparkaksbak och film tror jag... 
Trevligt.

Allt är riktigt bra nu! 


Tyvärr så ska man imorgon till skolan Kl.09.00, PÅ EN LÖRDAG, PÅ 
LILLAAA JULS LÖRDAGEN !!  
Någon som vill sörja med mig ? haha, chansen att jag kommer somna i auditoriet är enorm. Det är nån mässa som vi ska gå på...

Men sedan nästa vecka blir det Prao på AfterEight och jag ser väldigt mycke fram imot det, ett kafé, skööna typer, en Lovisa som kommer bo i stan och extra jobb som 50-tals musiker.
heaven <3
Men ni ska ha en riktigt fin kväll och imorgon är det Lilla Jul ! 
Love // kasja

4 kommentarer:

  1. Var är MINA pepparkakor??!!

    SvaraRadera
  2. Åååh! Du e varmt välkommen till mig, och jag ska komma på kaffe till AE varje dag <3 ;)

    SvaraRadera