torsdag 17 november 2011

Ack du Torsdag.

Jag tycker inte om när en lärare ger en för lite tid att göra att slutarbete... som till exempel 50 min.

Att inte våga röra på sig i skräken av att kasta upp är inte trevligt, och att ha huvudvärk i precis hela huvudet blandat med en känsla av en uppsvälda tunga och ihopsnörd strupe är ingen hit.  Panik.
skulle jag sammanfatta det.

Men när man kommer hem tar man en .. två, tabletter och går ut med hunden och fotar, trevligt.
Ikväll var det ennu en till spelning, som gick sådär, ingen märkte vell när jag tappade bort en refräng, den sprang och gömde sig bland kaffekopparna på disken anntar jag, och jag är inte alls sur på den, för om jags kulle ha fått välja så skulle jag har gått dit med.
För att glömma denna händelse har jag PYSSLAT denna kväll, och det mina vänner händer tyvärr inte ofta.

Ha en bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar