tisdag 22 november 2011

Lekkväll.

Jag skulle inte behöva göra små försök till att driva en blogg, för jag kan inte. 
Är jag chockad ? 
nej, inte precis..


Kom just hem från skolan, har lekt en rolig lek i två timmar som kalas, jag är-en-snäll-vän-elev-som-ska-aktivera-sjuor-i-väntan-på-sina-föräldrar. Det var lite små kul. Men dock tröttsamt.. tror tyvärr att jag ennu har läxor.

Tänka sig, idag OCH igår så är jag trött, trött för att jag inte gör nått typ. Det är konstigt. 
Kanske jag borde ta ledigt från mitt liv? Det var en intressant tanke.
 SEdan så har jag ingen aning om var min "stora bild" är... den är bara putsveck.

Man blir trötta av att jaga.. många sjuor i en mörk matsal..

Av någon konstig anledning har denna sång snurrat på i mitt huvud, jag tänker och drömmer och hoppas.. hoppas på saker som är så konstiga så att det inte skulle hända..vackert,hemskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar