tisdag 15 november 2011

All denna musik och till och med Snö!

Kan sådär snabbt nämnas att på måndagen så övade jag och min vänner till vår keikka som vi har imorgon... lite blandade känslor inför den spelningen... Men men , nog ska man vell överleva :)  Förutom att vi övade hela dagen efter skolan så övade man en timma i skolan till nått helt annat, och det gjorde men också idag och på kvällen hade man ennu mer övning till en band kväll, jaa det här musik är det inte underbart? (Lite granna sarkasm  var det där då...)
  Min röst skulle få åka på semester tror jag..

 Nej men mestadels är det nog bra.
 Förutom att hållit på med musik har jag lagat mat idag OCH använt ordet sjöjungfru :) skojj skojj :DD dessutom så har jag varit en bra människa och lyckats ta mig till BUSSEN och till skolan i tid så jag kom till KL.08.00  så att jag fick lyssna till en inspererande power point presentation om Källkritik!  ... vilket inte kanske var precis det sättet jag skulle ha veljat starta min tisdags morgon på....

 Men hoppas att ni alla har en jätte bra dag ! :D
Ni är bäst! 

förlåt mig för detta ytterst osamnhängande inlägg ! 
Och bilder från Kulturkarnevaln kommer nog snart! 
Och det är SNÖ där ute,PRAISE THE LORD! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar