fredag 3 augusti 2012

Vem? Var? Hur? När?

Känner mig som gårdagens cola-burk nån hittade på gatan och stampade på och sedan bara lämnade på marken. Ska ta mig ut och springa så att jag inte bara sitter här och möglar bort... 

Nåja! Alltså som rubriken säger så är det FRÅGA som gäller. Om det är nått du undrar över eller bara har lust att fråga mig så skulle det vara jätte snällt om du gjorde det. 
Jag har några frågor också ;  Är det nån som läser denna blogg, vad är bäst med denna blogg? 
Text , bild , allmänt flum?? Är det nått ni vill ha mera av ,eller vill ni att jag ska banda in när jag förklarar hur man bäst klär ut sig till en äggplanta ? Så inget är för knasigt ,och du får naturligtvis vara anonym!
                                                                  Tack på förhand! 

2 kommentarer:

  1. Ja tack du får gärna för mej banda in när du förklarar hur man bäst klär ut sej till en äggplanta :)

    SvaraRadera
  2. Jepp de sku vara jättebra :) speciellt nu när skolan snart börjar.
    Vilken är din favoritfärg?
    Var börjar du i skola till hösten?
    Vad ska du bli när "du blir stor"?
    Tror du på Gud?
    Vad är din defination av helvetet?
    bäata godiset?

    SvaraRadera