tisdag 28 augusti 2012

Goodbye photos

Today.
 
Yesterday.



Är trött, och har idag fått reda på att vår andra dator har krashat. 
Vilket betyder att alla bilder från förra årets sommar är borta, det är ju inte så skojj.... ><!
 Men om man ska va posetiv, nu behöver jag inte gå igenom dem och radera dem en efter en. 

sådär annars så köpte jag tyg i dag i skolan, och min skjol ( som jag ska använda tyget till)
 kommer antingen bli helt snygg eller löjligt ful. 
Nåja, imorgon så är det sömand från kl.8-16 , trevligt de !! 

Igår var jag hela eftermiddagen och kvällen hos Jonathans, vi handla, lagade!, och åt mat ! och så såg vi på Tangled, helt bra film OCH jag måste skaffa mig en kameliont!
 Alltså, så snygga och charmiga djur <3 

önskar er en bra fortsatt vecka! 

R.I.P the King , denna låt sjöng jag i Måndags, och skojj var de ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar