lördag 18 augusti 2012

Tre dagar på Optima karusellen och allting är verkligen en enda stor Cirkus! 
Men jag trivs och ser framemot vintern och våren med klassen (: 
Kommer bli bra de här!

Feelis igår sådär förresten, av nån konstig anledning har ju vädret tyckt att de ska köra hårt på det här sommar vädret och värmen, men iallafall. Igår på sömnads lektionen efter maten säger vår söta lärare 
: " Men hörni, skulle det inte vara gott me glass? Jag tycker att vi nu städar undan och så far vi till torget och äter glass ! "
  Tja, nu blev det inte glass på torget men från Halpa-Halli , men men kärlek till glass pick-nick <3 

Ska nu fara ut och springa och sen skissa upp en aftonkläning inspererad av hösten, (för den jag gjorde på lektionen var pinsamt dålig..) 


Btw. Om man kombinerar Jonathan, Ellinor, Jakke en köks sax och komentaren 
" Hey, kan ni klippa mitt hår ?" 
så slutar det med att jag gråter en skvätt över mitt hår när jag ser hur det ligger där på golvet men sedan är helt nöjd med resultatet. Så jag, mitt hår har blivit hemma klippt. 
vad tycks? :)  

2 kommentarer: