lördag 25 augusti 2012

En halvtimme försenad.

Igår var det fredag. Det var en stress och jag-är-en-efterbliven-förvirrad-liten-sak fredag.
Jag var efter i arbetet i skolan och fick inget bra resultat i Matte förhör. 
Dessutom så kom jag en halv timme försent till Engelskan.  Awesome.

Vi satt och åt tårta med klassen och så kom fina Jonathan och gav mig några saker och sen så tala vi lite,
 och då slog det mig.
 shit.Jag har Engelska nu! Och vi har haft timme renn i 25 minuter. 
Så jag städade undan och slängde allt i väska och rusade i panik till Handels. 
Så det blev en halvtimmes försening och dubbla ordförhör på Måndagen. 
Efter det gick jag och postade ett brev och eftersom jag ändå var i stan gick jag på loppis och kom hem med 5 nygammla plagg.. ska sys och fixas om före användning. Och det ska jag göra senare idag. Skojj! 

På tal om ingenting så när jag körde hem från <3 så kom jag och tänka på gammla minnen. 
Och dessa tre låtar började spela. Fy va de var skojj!! 
 

2 kommentarer:

  1. Åååh, minnen! <3 Hoppas du får en fin helg Kajsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah!! ;D
      detsamma och tack för receptet! :)

      Radera