torsdag 13 oktober 2011

Suit up.!

Jag kan inte Engelska,kommer få 7 imorgon på provet, helt enkelt underbar. Och detta var till och med ett prov som jag trodde att jag skulle klara, men tyvärr, så blir det nog inte. Underbart. Och jag vill ha bra i engelska.... Men för att citera den vackra ,och inte alls konstiga, snövit " vad gör det om hundra år när allting kommer kring?"
( är inte riktigt säker på att hon säger exakt så, men nästan.) 

Imorgon blir det då prov och sedan musikal. Kommer bli roligt, Chans. Jag ser faktist framemot det fast det ligger en aning i skuggan av provet . 
Och troligen och hopperligen kommer Lovisa <3 till skolan imorgon.
Skulle vara jätte skönt att träffa henne nu när man åker bort i en vecka.. :/ 

Sedan blir det att hoppa på tåget och åka ner till huvudstaden, till Action. 
sweeet. 
Till action, 
till vänner
och till en skön helg me jesus. 
gilla.
<3

Btw. idag var det Suit up day..
så.

Suit up.! 

 


jo jag vet att det inte är en suit.

men i allafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar