söndag 30 oktober 2011

Ack Sundbyberg.

Att sitta och klotta i sin kalender och höra på geniet Oskar Linneros är tusen gånger roligare än att läsa på Geografi prov.
Men vadå, det e ju inget svårt. För jag går ju bara i nian och där är allt enklet för där går bara små barn.
Men iallafall, Oskar är bra. 
Bra.
Jag vill dansa, dansa,sjunga och hoppa, vara i min egna värld där allt bara är skönt. Kaffe,rök och stearin ljus. Blinkade lampor och feelis.
Musik.
Har föresten fått ett vinter jobb som varar i fyra kvällar :) Samma vecka som Prao veckan (ska paroa i kaffet i After Eight) är så ska jag två kvällar få vara med och medverka i ett 50-tals band som kommer spela på After Eights Julfester. och sedan två kväller senare in i .. december. Mohaha Glassögon och rött läppstift!                               
Nice.

Är förövrigt ganska nöjd i min stora svarta skjorta och slarviga hår. 
Sådär btw. 
Är också väldigt nöjd med min,Saras och Pernillas insats idag, musik,musik. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar