tisdag 11 oktober 2011

Bränd Gröt.

Idag på matte timmen blev jag glad, jag blev helt enkelt lycklig. 
Om inte det skulle finnas nått som kallas dragnings kraft så skulle jag ha börjat flyga.
Hela jag insåg hur allt bara var bra.
Alltså allt är ju bra nu, oroa dig inte för morgondagen typ !
Jag vet inte om detta berodde på tröjjan och skjortan som jag hade på mig eller om det bara var vår underbara matte lärare som gjorde mig glad, men jag är lite tveksam över det andra förslaget..  

 Men att vara glad och nöjd är en trevlig känsla tycker jag :) 

Sedan när jag kom hem så stod jag för maten och det skulle bli gröt, men jag brände gröten och fick göra en panik rätt som kallas Jag-har-bränt-gröten-omelett. 
Vackert tycker jag själv.
Och med tanke på att jag hade lite tids brist så tycker jag att jag lyckades ganska bra :)
Och mina bröder åt gladeligen panik-omeletten.
Poäng !

Alltså, jag kan laga mat, men jag kan inte laga saker som är simpla .. typ.

  Efter band så gick blev det en snabb kaffe med Pernilla, som man sedan fick eskortera till musikhuset. 
Hej Pernilla, jag tycker om dig ! 

Btw.
After Eight, int för att skryta,men di har (grymt) gott kaffe och bakelser..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar