lördag 1 oktober 2011

Me a lost child in sundom with amazing mates ! Gästblogging.

 Hej, nu lyder det så här att  jag (ellinor) kmr. att gäst blogga hos min syster ´s blogg här och nu :)

 Dagarna gick och nu e de lördag, sitter hos johannes här nånstans långt borta från vardagsproblem med underbara vänner.
sitter i systers famn och lyssnar till en kille som får än att se på livet som att de är vackert. Han spelar piano, så vackert, så vackert men på sitt eget unika och underbara sätt. Man blir glad. åtminstone jag.[ även kajsa] … :]
 sami står och hoppas som en kanin, men vet ni vad. trots att han uppför sig som en tok, så kan man inget annat än gilla honom...
Natten här skall spenderas i underbara ronjas hus. Morgon dagen skymtar snart,... buss hem , kalas, och även dans för min del. 
Finska provsläsning för kajsas del... stackarn"
glad över att grundskolan är över för min del, skönt att kunna sikta frammåt, uppåt mot stjärnorna för en stund... inte är det lätt, men jag försöker.
Nej nu ... säger jag gokväll.

Glöm inte att ni är värdefulla vad som än händer <3

OVER AND OUT  for now. // ellen 
ps. kajsa e fin. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar