måndag 19 september 2011

Vecka 38, inlägg Nr. 1

Ojojoj, har haft fullt upp att göra men roligt har det varit. Fredag en liten bilrresa med skönaste ungdomsledaren till Vasa och 2 fina vänner. Livet är allt bra ibland, där bland fina människor och Jesus. Kom hem runt en halv ett och gick dirket i säng.
På lördags morgon en steg jag upp runt halv sju och satte mig i bilen tilll, ja nån stans i Finland för lite vandring. Det är så skönt,det spelar igentligen ingen roll om jag är i skogen bakom huset eller uppe på ett berg nånstan i norra lappland. Det är vackert. Det är så skönt och fridfullt. När jag blir stor och vuxen och allt dedär som man tydligen man ska vara om några (många) år så ska jag alltid reservera 1-2 veckor för vandring. Att bara stå och lyssna på naturen, det är underbart. En sak som tyvärr inte är så trevligt med allt dedär är älgflugor, finns det nått äckligare ? !
Nåja vi träffade på några andra små trevliga kräk, typ en åsan och tre lamor :)!


 


söt. 

  

 


 




Ny vecka och i detta fall Prao vecka, och jag trivs där i min gammla skola bland de små barnen :) tja, jo mentalt är vi vell på samma nivå men ;) ! Imorgon blir det kanske till och med lite musik på schemat, det gillar vi !  Nu ska jag gå och kolla på Buffy, YEY<3
Ciao!

2 kommentarer: