lördag 10 september 2011

Retro..

Kläder, jag tycker om kläder. Jag tycker om sättet man kan uttrycka sig med kläder, hur mycket man kan säga med sina kläder, och hur man kan visa sitt humör och känslor med hjälp av kläder..


Jag har tyvärr FÖR mycket kläder, och det är både pinsamt och dåligt. Men just nu är det ju ganska inne att köpa på loppis och sådär, vilket jag själv tycker om. Det här låter troligen själviskt men alla kemikalier som är i klädern har blivit bort tvättade. Och sedan är det grymt bra för miljön, och om man vill vara lite personlig så är det ju inte så stor chans att nån har den där tröjan som du hittade i en låda på vinden..
Så jag uppmuntrar er/dig, vem nu som läser, om nån läser, att gå och rota i era gammla lådor och spring på loppisar :) Ni kan hitta nått som inte finns nån annan stans. Du kanske hittar en jacka som du har sökt i evigheter eller en läder väska som bara kostar 1€  Lycka till !




                      

Dessa kläder är antingen köpta på loppis,hittade eller saker som jag har fått..

 


  

  

2 kommentarer: