onsdag 7 september 2011

Äntligen !

Det var teori ikväll då, och till min förvåning så förstod jag vad han sa !!! jag svara rätt på alla frågor. thank God ! Dessutom så var Moa där, det var länge sen man såg henne. Så nu kommer lektionerna inte vara så hemska :) Efter lektionen så hann man säga hej till en viss trevlig person, det gillar vi.

 

Sedan så fortsatta jag cyklande genom stan till Betania där scout ennu höll på. Hann till och med på sago stund med Markus. Att cykla hem i regn och blåst är ganska små myssigt om man hör på musik <3

Direkt när jag kommer in genom dörren så sägar pappa att han har hittat en mopo. (Vår gamla är i bitar efter att en bil krockade i min Bror...) Så det blev till att åka och provköra en moped,och troligen så är den min om några dagar. Vi hann hem till uppfarten när mamma ringer och sägar att vi ska hämta min lillebror som har varit till Vasa,fotboll, så vi åker och väntar på Bussen. Men det hade blivit ett lite missförstånd så vi hamnade i Drive in kön till Mc.Donalds istället ;) ojdå! Nåja, fick hem Oskar till sist och har redan gjort läxorna, så nu blir det till att gå och sova.
Godnatt och sovgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar