fredag 1 juni 2012

Sista dagen ...

Idag är det sista dagen jag kan presentera mig själv som en grundskole elev. Imorgon blir det hejdå, kramar och en stor skål med jordgubbar och sommar lov. Och jag tror att jag kommer gråta. Sad smiley. 

Igår var hela årskurs 9 till Tammerfors och hur mycket ljud och onödigheter som pågick där i tåget hem så insåg jag att jag kommer sakna skolan. Och klassen. Det har inte alltid varit skojj, men mycket galet och mycket roligt har vi haft det. 
Idga har det varit en ledig dag för oss, pga.vi gick i skolan på en lördag där nångång runt julen. Så jag ha försökt bli brun, men gav upp när det kom regnmolm, så sak vell ikväll göra att som står i min makt att se bra ut imorgon. Önska mig lycka till.! 
Här kommer en snabb bild på skorna som införskaffades i Tammerfors igår. Köpet också nån topp, nagellack och smycken.
Ska nu på ett Kombi-student kalas.

2 kommentarer:

  1. skulle du inte kunna berätta typ..om din familj? :) skulle vara jätte intressant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej på dig, det skulle det antagligen vara, men det går en aning mot mina principer ;) kan säga att jag har föräldrar och två bröder! Men tack för att du fråga :)

      Radera